Welkom op De Trouwe Honden | Inloggen | Registreren Online | Gebruikers: 0 | Gasten: 225
NEC faalt tegen Heracles
zon. 27 september 2009 

NEC heeft zondag thuis kansloos met 2-0 verloren van Heracles Almelo. Die stand was al bij rust bereikt maar al had de wedstrijd nog 3 uur geduurd dan nog had NEC waarschijnlijk niet gewonnen.

Het drama begon met al bij El Kabir die vrij vroeg in de wedstrijd een dot van een kans miste. In de tegenaanval kopte Everton een voorzet van Douglas binnen (0-1). Vervolgens schoot Douglas nog op de paal. Dost maakte wel de 0-2, hij omspeelde Gabor Babos eenvoudig.

Na rust werd Vleminckx neergelegd door Ter Horst, die rood kreeg. Maar ook El-Akchaoui faalde en schoot de toegekende penalty op de paal. NEC kon zelfs tegen tien man geen vuist maken. Vleminckx scoorde nog, maar hij had daarvoor Pieckenhagen gehinderd.
 
 Uw reactie:

U moet inloggen om een reactie te plaatsen.

 Reacties op dit bericht:

27-09-2009 19:00 door
Kan me niet herinneren dat ik ooit een slechtere wedstrijd heb gezien, alleen davids krijgt een voldoende.
En wat was die Fesjalahu ongelovelijk slecht, ben bang voor een nog grotere nederlaag as woensdag.Thumbs down
27-09-2009 19:10 door
radomski er ook niet bij,goosens was er ook niet bij,we moeten echt anders gaan voetballen,want dit is geen voetballen,je kunt beter met een systeem verder voetballen als tegen az uit,iets wat behoudend maar wel goed vanuit de organisatie,en in de omschakeling het voor het publiek aantrekkelijk maken.
27-09-2009 19:10 door
erton en el kabir voorlopig niet meer opstellen. Wat een drama die gasten.
En als je zo een penalty durft te nemen ....jonge jonge
En ja we staan voor lul voor heel het land. Niet omdat je verliest maar de manier waarop. Er is geen ploeg, zelfs geen rkc, dat ooit zo dramatisch voor de dag is gekomen.
Straftraining en niet zo zuinig ook. SchandeFrusty The finger Huilend
27-09-2009 19:15 door
Nee kan zelfs geen woord vinden om uit te drukken zo slecht was het Davids was de enige uitzondering en ja de hard werkende Bjorn en potje natuurlijk.
Maar ik snapte die wissel niet van Worm. Die elkabir speeld al weken slecht en die mag elke keer weer blijven staan. Dwight bel eens met Mario die weet wat je met die Kabir moet doen. Vond de reactie van Worm nog erg goed had de trainer verrot gescholden. Om je heen hooor je dan ja wat moet hij dan nou gooi die jonge gasten er eerder in lekker onbevangen die Grot deed meer in 1 minuut goed dan Elkabir en die fesjalahu bij elkaar.
En dan die pingel waarom neem jij die niet Bjorn je moet alles alleen doen doe dat dan ook want ElAk zat gewoon niet in de wedstrijd en dan moet je hem niet nemen. En als er dan daarna een corner komt is hij te beroerd om die te nemen.
Zo genoeg gezeik nu met lege kop op naar woensdag. Kunnen jullie mooi iets recht zetten want dat is het minste wat jullie kunnen doen toch??????????????????????????Sjaal
27-09-2009 19:17 door
snap er de ballen niet van de ene moment spelen ze de sterren van de hemel en de andere moment is het zwaar kl#te kunnen ze het gewoon niet vast houden de instelling van goed spelen want dit vandaag was een zware misvertoning
27-09-2009 19:17 door
Ik zeg....straftrainig!
27-09-2009 19:19 door
als je niet wint woensdag staan we precies 1 punt boven plaats 16. houd die plaats voortaan maar in de gaten... En bjorn was ook niet veel vandaag, maar el ak moet maar helemaal zijn mond gaan houden> Die presteert dit jaar nog helemaal niets.
En worm hoeft van mij echt zijn excuses niet aan te bieden aan de trainer. Want die moet nodig een bril halen. alsof worm de slechtste was??? Erton, el kabir hebben niet een bal goed geraakt.
27-09-2009 19:19 door
zolang ik me kan heugen he heey,heb ik nec nooit zo slecht zien voetballen,tegen roda,vvv en vitesse was het ondermaats,maar vandaag was echt niet om aan te zien,dat je zo durft te voetballen heey,echt onthutsend slecht.
ik snap niet dat je niet verder gaat met het systeem van vorige week,misschien behoudender en goed vanuit de organisatie,maar voetballend het niveau halend en meer ruimte om wat te creeren in de omschakeling.
of wou je dit soort antivoetbal met lange halen,zonder idee voor je publiek blijven voorschotelen.
drama!
27-09-2009 19:20 door
Gelukkig hebben de Arneppers ook verloren.... Dus nog steeds de nr 1 van Gelderland!!!!
Forza NEC!! Utreg gaat eraan woensdag!!!Klappen
27-09-2009 19:24 door
Ja de trainer moet zij excuus bij Worm maken dat hij perongeluk het verkeerde rugnummer door gaf
27-09-2009 19:27 door
mee eens adri. En ja gelukkig maakt groningen weekend nog beetje goed.
hopelijk zijn ze bij de club ook al aan het kijken wat er in de winterstop bij kan komen
27-09-2009 19:28 door
erton tegen feyenoord en heerenveen was het goud,tegen az een voldoende,maar het is een zoutzak,hoe hij er bij loopt en loopt te voetballen,el kabir was in zijn tijd in de beloftes een soort suarez,maar op het hoogste niveau kan hij niet mee,de jongen heeft geen idee wat hij doet,hij stoomt met de bal op z n tegenstander af alleen maar om te dreigen en meer niet,zit totaal geen idee en inzicht achter.
sorry hoor,als otten terug is,voor van eijden in de basis,als sibum terug is,voor kivuvu in de basis,mocht saidi terugkomen,voor el kabir in de basis,en alsjeblieft schakel over op 4-4-2,want dit schiet helemaal niet op!
27-09-2009 19:31 door
Wat een drama , zo slechte wedstrijd.
Als dat zo door gaat kun je beter de hele selectie met een emmertje in een zandbak zetten daar kun je spelen.
Op een voetbalveld moet er voor elke meter met inzet worden gevochten en niet met zo instelling als vandaag worden gevoetbald.
Dit voorspelt voor woensdag niet veel goeds.

Let op Huilend
27-09-2009 19:31 door
Slechtste wedsttijd van de afgelopen 10 jaar samen met de bekerwedstrijd tegen Zwolle.

Voorop staat dat het vooral een wanprestatie van het team en trainer was.
Lodeweges kan het niet verklaren zegt ie. Nou Dwight met een bank van gem. 18 zonder ervaring (op Potje na) en spelers op verkeerde positie's (Worm, Erton) laten starten is al flink wat verklaard. Ook moet Dwight eens stoppen met zijn team de opdracht te geven zo veel hoge ballen te geven. Dwight is hier een voorstander van maar het haalt al het combinatievoetbal uit het team.

Daarnaast is Erton een drama en niet basis waardig en blijft hij vertrouwen houden in El Kabir terwijl El Kabir kans op kans blijft missen en zelden een goede voorzet geeft.
Waarom hem niet eerder wisselen?
Worm moet gewoon gaan voetballen i.p.v. de grasmat te slopen.
Van Eijden wederom een drama achterin. Hij was het gat in de kaas.
Wat is El Ak trouwens een drama de laatste maanden
alleen maar hoge balen naar voren. Erton hoort niet in de basis. Die jongen speelt al maanden vreselijk slecht en zorgt alleen maar voor balverlies en daardoort onrust
Davids de enige speler die overeind bleef samen met Babos.

Het is onacceptabel dat de spelers met zo slechte mentaliteit in het veld stonden. Wat een enorme afgang.

O ja en Aalbers doet niet aan paniekaankopen: nou ik zou er toch maar wel een paar doen! Hoe kun je 1.8 miljoen investeren in een speler (Vlem) en vervolgens geen speler halen die voor aanvoer kan zorgen en wel een goede voorzet kan geven op Vlem. We hebben een bank die zelfs voor de eerste divisie te kort komt.
Aalbers is met zijn beleid keihard gefaald en dat staat los van de wedstrijd van vandaag. Hoe kun je al je fatsoenlijke wissels verhuren en er niks voor terug halen. Aalbers wilt gewoon weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten . N.e.c. heeft geen geld zegt men, nou een dure speler halen(Vlem) en geen speler in de selectie hebben met een goede voorzet om hem te bedienen noem ik kapitaalvernietiging. Vlem zonder aanvoer en goede ballen zal hem ook minder laten scoren en dus minder aantrekkelijk maken voor een verkoop op de duur.
Aalbers het is nu tijd voor een aankoop van een transfer vrije speler buitenspeler (die wel een voorzet kan geven) voordat de paniek onherstelbaar is geworden.

Oftewel Investeren is goedkoper dan degraderen!
27-09-2009 19:34 door
Laat die uitbreiding maar zitten !!! Met dit afbraakvoetbal is het zo gedaan met de reputatie van nec !! Waar we lang voor hebben moeten bouwen maar door lodeweges heel snel word afgebroken !! Als je nummer 10 geblesseerd is zet je zijn vervanger erin en haal je de boel niet door elkaar !!!! Huilend Huilend Huilend Huilend
Maar wie weet gaan we woensdag de andere kant van ons nec zien !!! Confused
27-09-2009 19:34 door
gewoon een collectief falen van speleres en publiek vanaf minuut 1
het is al jaren zo dat nec als een krant speelt als ze van een "topper"hebben gewonnen.
komt gewoon omdat ze net als het merendeel van het publiek wel ff denken te winnen met 3 a 4 -0.
het publiek ging er ook letterlijk voor zitten vanf 10 minuten voor aftrap en waarschijnlijk deed nec het zelfde. zelfingenomen rood groen en zwart doet dit soort wedstrijden. voor diegene die het niet snappen ( dit slaat op spelers en supporters die de zelfde zelfingenomen arrogantie vertoonde door te denken dat we heracles wel ff met 3 of 4 -0 zouden we verslaan omdat we met 0-1 gewoonen van az)
27-09-2009 19:38 door
Dit had helemaal niets meer met voetbal te maken.
Het failliet van de technische staf kon ook niet duidelijker worden aangetoond door wat er op de bank zat.
Die jongens kunnen daar natuurlijk niets aan doen, maar het is wel puur mismanagement.

Lodeweges moet nu heel snel gaan stoppen met 4-3-3. Je moet een systeem vormen op basis van de spelers die je hebt. Kabir is geen linksbuiten. Hij kan het gewoon niet. En een rechtsbuiten hebben we ook niet. Kappen dus met deze onzin!!! Vleminckx is op deze manier ook waardeloos voor het elftal. Hij sleurt en doet, maar moet alles alleen doen. Onacceptabel dat Lodeweges dit laat voort duren.

Wellenberg is tot nu toe het grootste fiasco gebleken. 6 keer meegespeeld en 5 keer geel. Dan doe je toch iets helemaal fout, denk ik zo.
ElAk speelt de vedette, maar dat geheel ten onrechte. Hoe kan ook een speler die zo enorm slecht in de wedstrijd zit als hij vandaag toch een penalty opeisen? Dat hij zou missen vandaag was niet meer dan een logisch gevolg van zijn schandalig slechte optreden. Wees dan een slimme speler en had Vleminckx gewoon laten schieten.

Het middenveld is totaal hopeloos. Een middenveld zoals NEC opstelt is gedoemd te falen. Davids is de enige die overeind blijft, maar in zijn eentje is het natuurlijk onmogelijk er iets van te maken.
Worm aan de rechterkant hoeft ook niet meer geprobeerd te worden. Deze jongen is op elke positie trouwens volledig ongeschikt voor eredivisievoetbal. Hij toont het zelf keer op keer weer aan dat hij tekort komt.

Utrecht wrijft zich nu al in de handen. Die komen gewoon de 3 punten ophalen woensdag. Hun middenveld is zoveel sterker dan wat er hier loopt. Dat wordt een A-B-C-tje.

In de winterstop kunnen er weer boodschappen worden gedaan en dat zal heel erg hard nodig zijn. Een club die een 36-jarige centrale verdediger uit arrenmoede in de spits moet zetten, omdat er niets beters in de selectie zit, maakt zich simpelweg belachelijk en heeft aangetoond de selectie totaal niet op orde te hebben.
27-09-2009 19:43 door
ik zeg al vanaf het begin,met dit materiaal krijg je geen goede voorzet vanaf de vleugel,je moet ook hopen dat spelers die nu gebleseed zijn er snel weer zijn want zij kunnen zorgen voor evenwicht.
de voorzet zal moeten komen via de opkomende backs en vleminckx rendeerd beter in een 4-4-2 systeem.
hoe ju nu aan het voetballen bent is echt het aanzien niet waard,ik ben voor een 4-3-1-2 systeem,goed vanuit de organisatie en snel eruit via de omschakeling met de ruimtes die we hebben,a dan word er gevoetbald en kansen gecreerd,want dit is niks.
27-09-2009 19:46 door
Publiek kun je niks aanrekenen. Publiek vond ik nog mild voor het team.

Ik ben ook kritisch op Dwight maar hij zit wel opgeschotteld met het wanbeleid van Aalbers!!

Aalbers is niet verantwoordelijk voor deze baggerwedstrijd en de slechte mentaliteit maar wel voor de selectie die maar 9 eredivisiewaardige spelers telt.

Aalbers heeft gegokt en verloren!!
27-09-2009 19:54 door
Dat word goed inkopen met de winterstop want je ziet toch wekelijks dat we tekort komen zeker nu ook lasse is weggevallen met zijn langdurige blessure, ook ik vind dat Aalbers heeft gefaald met aankoop/verkoopbeleid...er zijn er teveel weg en er te weinig voor terug gekomen.
Maar wat ik vandaag gezien heb is te slecht voor woorden, wat is er gebeurd met die gasten ze leken niet vooruit te branden ... hopenlijk zijn ze woensdag wel vanaf het begin bij de les als utrecht langskomt..
27-09-2009 19:57 door
ik vind dat wat je nu hebt,zo moet laten spelen dat je daar het meeste profijt van hebt,en dat was met het systeem tegen az zeker wel het geval.
ik snap niet dat de trainer aan dit wansysteem vast blijft houden waar je doodsimpel de spelersmateriaal niet voor hebt,dus ja,dan renderen spelers nauwelijks en is het niet om aan te zien.
dit is echt afbreuk doen wat mario heeft neer gezet,doe met het materiaal dat je hebt waar je het meest aan hebt,wat voetbalend het niveau haalt en om aan te zien is,dit kan echt niet langer,dit is echt helemaal niks.
27-09-2009 20:04 door
het susyteem opzich is niet slecht maar wel de uitvoering ervan. ik bedoel , tegen az hoorde ik niemand klagen over het 4-3-3 systeem.
ik het alleen zo doen
babos
wellenberg eyden zomer elak
kivuvu/radomski vlem davids
erton kabir goosens

waarom vlem op 10>??????
omdat hij als spits totaal verkeerd gebruikt word (geen aanvoer) hij is wel in staat om een bal door te koppen maar omdat niemand aansluit heeft het weinig nut, hij houdt een bal vast maar er is geen aanlsuiting aleemaal dingen die hij op de 10 wel wat aan heeft, omdat de spits in principe voor hem staat dus kaatsten of doorkoppen wel effect heeft. plus het feit dat kabir beter tot zijn recht komt als centrum spits.
27-09-2009 20:05 door
Arremoede!!
27-09-2009 20:08 door
ik denk dat we dit seizoen nog nooit zo verdient verloren
en die el kabir miste er een Frusty Frusty The finger
27-09-2009 20:13 door

al dat gelul over fout aankoop beleid etcetc etc bla bla bla.Het voetbal valt en staat bij de juiste wedstrijd instelling en dat heb ik vandaag niet gezien .Iedereen maar dan ook iedereen zwaar onder de maat als ze zo woensdag spelen kunnen we in de rust al naar huis.Het publiek was inderdaad milt,want het was gewoon een wanvoorstelling van de bovenste plank .Woensdag kunnen ze revanche nemen en laten zien dat het geen stelletje oude wijven zijn .Wel vreemd dat sommige bepaalde spelers extra zwak vonden iedereen was slecht dus een beetje lullig om een bepaalde speler de zonderbok te laten zijn want dat was de gehele ploeg .
27-09-2009 20:22 door
de linies waren ontzettend ver van elkaar,de achterhoede ten opzichte van het middenveld en het middenveld ten opzichte van de voerhoede.
erton doet helemaal niks,de man loopt z n directe tegenstander niet achterna,je kunt niet van davids verwachten dat hij alles dichtloopt.
en het zone verdedigen vandaag was niet best,dat zag je wel bij het eerste en bij het tweede doelpunt van hun.
als je met een man als erton achter de spits speelt,dan moet je 3 spelers achter hem laten spelen,en niet slechts twee,de man is niet gewend mee te verdedigen,en doet dat als een zoutzak.
27-09-2009 20:26 door
kerstborrel kan mij niet gauw genoeg komen!
27-09-2009 20:27 door
wat ik vanaf het begin al het grootste zorg vind is dat ik maar niet kan ontdekken dat Lodeweges een PLAN heeft, of een visie, of een spelopvatting. Zelfs in de slechtste tijd onder Been kon je tenminste zien wat de bedoeling was. Nu zie ik alleen mensen heel druk doen (El Kabir, Worm, ) zonder gedachte erachter, mensen slap voor de vorm lopen te dekken en te springen (Radomski, Erton), rondlopenof ze wereldvoetballers zijn terwijl ze dat niet zijn (weer El Kabir, Worm, Erton, Yousef,) Verder dan lange ballenop Vleminx kot dit elftal niet.

Babos is een fantastiche keeper, maar die lange rossen naar voren van hem leveren zelden iets op...

De enige met goede pass (op schone na) is Davids.

geeft toch te denken dat de zwakste schakel van vorig seizoen, nu de sterkhouder is van het 1e elftal


Verliezen vind ik niet zo erg, als het aar met een idee en met passie bevochten wordt...
Frusty
27-09-2009 20:41 door
inderdaad davids was de zwakste vorig seizoen voetballend,maar is nu de man die constant is en voor de nodige evenwicht zorgt.
tegen feyenoord en heerenveen zag je inderdaad wel een plan,en waarin we juist in de omschakeling goed waren en de nodige kansen hadden gehad,en er werd ook gevoetbald,tegen az zag je ook dat er een plan was,maar de overige wedstrijden waren laf,ongeinspireerd en nutteloos voetbal,alleen wat kunnen creeren in die wedstrijden op wilskracht en niet op voetbal.
het was lange ballen naar een spits die elke keer weer op een eiland staat.
en je had er beter aan gedaan vandaag,door in de eerste plaats al bij 0-1 erton op de positie van worm neerzetten en worm achter de spits moeten laten spelen,de man is in verdedigend opzicht minder een zoutzak dan erton als je met 2 verdedigende middenvelders erachter speelt.
27-09-2009 20:49 door
ach die trainer is ook een drama man. El kabir als 3e wisselen en bijna hele wedstrijd laten staan. Denk na en had el kabir na 10 min gewisseld ipv worm. Of allebei of gelijk 3 wissels met die el ak erbij. Ook zo'n prutser. Speel dan met jong nec daar willen ze tenminste voetballen.
27-09-2009 20:53 door
Ik kom al 30 jaar in De Goffert en dacht toch écht dat we het niveau van de slechtste periodes uit de jaren 80 en 90 afgersloten hadden, maar dit was één van de ergste wedstrijden die ik ooit heb gezien!
Worm heeft het gewoon niet, hij krijgt al enkele jaren zijn kansen, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat hij geschikt is voor de toto-divisie niet meer en niet minder. El Kabir hetzelfde verhaal, dramatisch! El-Ak vindt zichzelf heel wat, maar kan zich beter een tijdje zeer nederig opstellen en gewoon keihard werken en niet denken dat hij een vedette is. Ik denk niet dat er meer dan 10 % procent van de toeschouwers was met vertrouwen in zijn penalty vandaag. Bjorn zal voorlopig balen dat hij bij NEC terecht is gekomen. Er valt geen enkele eer te behalen. Hij neemt alle ballen aan, of kopt ze door etc, maar er is nimmer aansluiting, over de aanvoer van de vleugels zwijg ik maar (Worm, El Kabir, zucht....). Op deze wijze verdient NEC een plekje onderin. Aalbers heeft het slecht gedaan, er zit totaal geen balans in de selectie. De blessures mogen geen excuus zijn, daar heeft elke club mee te maken. Het geheel klopt gewoon voor geen meter. Ik ben bang voor een verloren seizoen...
27-09-2009 21:07 door
Snel Vergeten deze wedstrijd en gewoon 6 punten pakken tegen utreg en willem 3 come onSjaal
27-09-2009 21:08 door
Te slecht om lang over door te praten...hopelijk woensdag wel PASSIE & STRIJD. Ze hebben een hoop goed te maken iig
27-09-2009 21:13 door
de trainer en nec moeten dringend op dit moment vanwege het materiaal dat je hebt dat hele idee van sprankelend mooi voetbal willen spelen in een 4-3-3,aan de kant schuiven,slechter met dit materiaal kun je het niet doen als je vast blijft houden aan dat onhoudbare concept met dit materiaal,zul je op dit niveau je thuiswedstrijden onthutsend slecht blijven voetballen,kijk er was in de tweede bedrijf tegen vvv wel strijdlust,maar het voetbal was niet veel beter als vandaag.
het is echt huilen met de pet op.
27-09-2009 21:27 door
Dit heeft gewoon puur met het beleid en de centen te maken. NEC heeft een veel te smalle selectie. Erton was gehaald voor de breedte, maar door de muiterij van Saidi speelt hij nu elke week. Kun je hem niet kwalijk nemen. Dat Rommedahl is weggegaan vind ik wel een blunder. Zeker nu we een goede kopkrachtige spits hebben, al had die bal er wel in gemoeten na die pingel. El-kabir is geen linksbuiten. Jammer dat Goossens daar niet speelde. Een ding is zeker met de winterstop moet er wat bijkomen. Vind het ongelooflijk dat we geen sponsors hebben die NEC echt omhoog willen hebben. En over Worm hoeven we het helemaal niet te hebben. Woensdag willen we een gehaktdag zien. Utrecht eraan of een striemend fluitconcert. Vandaag een luilakdag, woensdag gaat de zweet eruit!
27-09-2009 21:36 door
Je mist Sibum, Schöne, Ten Voorde, Goossens, Radomski en een beetje Saidi( al hoeven we die niet meer te tellen). Tja dan heb je dus het probleem dat je selectie erg smal wordt. Een club als ons Nec heeft namelijk niet het geld om een dubbele selectie te kunnen hebben. Het was vandaag inderdaad dramatisch maar hopelijk maken ze het woensdag goed.
Ik vond het eigenlijk 1 groot drama, de enige die een voldoende hebben verdiend waren misschien wel Babos een 6,5 en Wellenberg een 5,5.
27-09-2009 21:38 door
hahaha,volgens mij was lodeweges wel ff flink de draad kwijt,door wellenberg op het middenveld te zetten haha,en kivuvu rechtsbuiten en dan ook nog eens van eijden op rechtsback,terwijl het manko echt erton was en je slechts worm op de positie van erton had moeten laten voetballen de rest van de wedstrijd.
nee ik vind het qua wisselbeleid echt een blunder van de trainer dat hij dat niet heeft opgemerkt.
gekke werk,en dan staat hij een reactie af te geven zo van ik weet niet hoe dat komt dat we zo n prestatie hebben geleverd.
27-09-2009 21:48 door
Er ia maar één veroorzaker van deze ellende en dat is : CARLOS AALBERS. Niet dat hij ook maar iets aan de waardeloze instelling van die 11 lulloos vandaag kon doen (muv Davids, Babos en een beetje Vleminckx), maar dit is het VOORSPELDE GEVOLG van FALEND TRANSFERBELEID. Van alles verkopen en er nauwelijks iets voor terug kopen, vraagt om moeilijkheden. Nou ze zijn er sneller als verwacht. Een bank met 4 a-junioren (niets ten nadele van deze jongens) en een armoede-wissel (Potje). Nu kan Aalbers natuurlijk zeggen, tsjaa ik kon ook niet weten dat er zoveel geblesseerde zouden komen, maar daar heb je als TD rekening mee te houden. Stel dat er vandaag nog een speler geblesseerd geraakt was, dan moet je het vanaf woensdag echt met a-junioren doen. Advies: lees het artikel van Investeren nog maar eens Aalbers, trek je conclusies en bevestig dat je fout na fout hebt gemaakt. Investeerders : grijp snel de macht en gooi die waardeloze ... van Aalbers snel bij het grofvuil voordat hij nog meer schade aanricht.The finger
27-09-2009 21:59 door
Klopt helemaal commentator, da haj ik zelfs gezien. Ik maak me echt serieus zorgen met deze trainer-coach.
27-09-2009 22:09 door
Voor de wedstrijd heb ik geen woorden. Heracles weet echt niet wat ze is overkomen. Die zullen de volgende wedstrijd wel zwaar aan de box krijgen, want denken nu erg goed te zijn. Not! Ik zit sinds 1983 bij NEC op de tribune, maar zoiets kan ik me niet herinneren. El Kabir, Fejuhuhuhulala, Van Eijden zijn de ergste drama's. En niet alleen vandaag trouwens. En dan die wissel van Worm. Wat sneu voor die jongen. Het lag zeker niet op de eerste plaast aan hem...hij is werkelijk altijd de klos. Maar ja, zou wel taktische wissel zijn geweest. Nou ik heb het gemerkt. Een hele verbetering was het Frusty Kom op Worm!!
Met alle respect: maar als Davids voetballend tot de betere spelers gaat behoren dan zegt dat vooral veel over de anderen.
27-09-2009 22:10 door
babos zeker ook een voldoende Thumbs up. nu maar knallen tegen utrecht.
27-09-2009 22:22 door
Wat een slechte wedstrijd ! erton en el kabir speelde niet goed wat ik al verwachte nadat ik ze vrijdag samen in de stad zag.Hoop dat Dwight ze na vandaag goed aanpakt ! woensdag Utrecht dan maar .NEC!Sjaal
27-09-2009 22:35 door
Teveel spelers verhuurd en late gaan om de kosten te drukken dat is de enige conclusie die uit deze draak van een wedstrijd te concluderen is Vleminx is niet de goalgetter die iedereen had verwacht.
El Kabir zal het allemaal wel goed bedoelen maar die speelt gewoon slecht ook de vorige wedstrijden van Kabir waren slecht.
Het bestuur heeft het niet goed gedaan v.w.b de in en verkoop van spelers. Natuurlijk hebben we geblesseerde spelers maar dat is inherent aan het voetbal wij hebben gewoon geen goede bank en sommige basisspelers horen niet of nog niet op dit niveau thuis. er zal geld geinvesteerd moeten worden in spelers anders spelen wij gewoon tegen degradatie.
Woensdag zie ik met schrik tegemoet als je dezelfde lamlendige instelling als vandaag vertoont zie ik 0-5 als een reeele optie.
De heren moeten eens flink aangepakt worden. Vandaag was echt een wanprestatie alleen Davids verdient een voldoende de rest moet maar eens flink bij zich zelf te rade gaan of ze wel echt willen vechten voor club en supporters. Anders moet er maar eens in de extreme salarissen van de heren gesneden worden d.m.v boetes en misschien zijn prestatiecontracten wel beter als de premies die de heren nu krijgen, los van hun extreem hoog salaris.Frusty
27-09-2009 22:50 door
Draak van een wedstrijd, onterechte wissel van Worm (Lodeweges is ook maar een mens) en het middenveld bestond uit een leeg gat.... Davids een 10 voor hard werken!!!Sjaal
27-09-2009 22:57 door
Ongelooflijk wat een wanprestatie.
Dat Everton nou een aardig potje kan ballen wil niet zeggen dat je mag verliezen van Heracles.
Slechter heb ik ze nog niet vaak zien spelen.
28-09-2009 01:07 door
Oke, vandaag was geen voetbal te noemen. Maar liever tegen Heracles dan tegen de rijnschijters natuurlijk... Kotsen NEC speelde echt heel slecht maar goed dat kan gebeuren.. hopen dat ze van hun fouten geleerd hebben en woensdag winnen van utrecht.. we moeten sowieso achter NEC blijven staan!
28-09-2009 01:53 door
Nogmaals Aalbers kan niks doen aan de slechte instelling van het elftal maar is wel verantwoordelijk voor het aan- en vooral ook verkoop(verhuur) beleid. Ik zeg niet dat we Joel en Beukie wel hadden gewonnen vandaag maar dan had je in ieder geval meer mogelijkheden gehad.

Vlem staat al weken op een eiland net als Beukie vorig jaar. Spelers als Beukie en Vlem zijn pas echt gevaarlijk als ze niet zelf de ballen moeten geven en halen maar als ze goede ballen krijgen in de 16 en dan niet alleen hoge ballen!!

Helaas zit er niet een echte buitenspeler in de selectie die een paar goede voorzetten kan geven. Daarom is het ook van de zotte om met deze spelers 433 te spelen.
Radomski mag dan veel ballen inleveren hij is wel de bewaker op het middenveld en hij werd dan ook erg gemist tegen de heraklieden. Davids moest alles alleen doen. Ik had medelijden met die jongen. Davids is de echte held van dit elftal. Hij zou wat vaker toegezongen mogen worden en vooral hij verdiend een mega spandoek i.p.v. spelers die nog geen bal hebben geraakt! Davids= niet altijd goed wel altijd 100%inzet en zo hoort het. Triest dan hij vrijwel een uitzondering is binnen dit falende elftal.

Hoeveel kansen mag El Kabir blijven missen?? Daarnaast is hij niet in staat een goede voorzet te geven en komt hij zijn man zelden voorbij. Hij heeft maar 2 goede wedstrijden gespeeld H.S.V. uit( ook al miste hij daar ook veel kansen) en Feyenoord uit. Nee helaas, hij heeft zijn kans gehad en blijkt het gewoon niet in zich te hebben. Zelfde geld voor Worm en Erton. Die laatsgenoemde is een Leuke pingelaar voor in de zaal of op het Zweedse eerste divisie (lees amateur) niveau maar komt schrijnend veel te kort voor de eredivisie. Ook hij mist een goede voorzet, heeft geen body en ik mis de strijd bij hem. Normaal bij een evenwichtige selectie komen jongens als Worm ,El Kabir en Erton na keer op keer te falen op de bank of zelfs op de tribune maar door het wanbeleid van Aalbers heb je geen alternatieven.
Als Aalbers zulke kardinale fouten zou hebben gemaakt bij mc dos had hij er al lang uit gelegen.

Hoe haalt Aalbers het in zijn hoofd twee eredivisie waardige spelers te verhuren en er niks voor terug te halen? Hier kan hij toch niet meer wegkomen? Dit is bedrog voor de seizoenskaarthouders in optima forma.

Vlem halen was een goede zet maar als je vervolgens geen spelers haalt die een voorzet kunnen geven op deze duurste aankoop uit de club geschiedenis dan heb je een zeer grote onvergevelijke fout gemaakt. Triest om te concluderen dat Aalbers nog beter een paar "paniek"aankopen/ huren had kunnen doen op de laatste transferdag dan straks te moeten gaan lijmen in de winterstop wat net als de kestborrel (lees vertrek van de trainer)een traditie is geworden.
Nee, nogmaals de wanprestatie van vandaag was vooral de schuld van de trainer en de spelers in het veld maar het gebrek aan kwaliteit op de bank en de selectie reken ik Aalbers zeer hoog aan.
Mocht Dwight er op den duur uit vliegen dan mag de positie van Aalbers daar ook vast gekoppeld worden. Oftewel Dwight eruit dan ook Aalbers er uit.
Verliezen tegen Heracles dat kan gebeuren en daar moet je niet om gaan huilen maar de manier waarop is onacceptabel. De n.e.c. supporters eisen geen overwinning iedere wedstrijd maar wel 100% inzet en een eredivisie waardig elftal en bank. En ik vrees niet dat dit slechts een "off day" was want de resultaten tot nu toe camoufleren de beperkingen en structurele problemen van deze selectie en het huidige bestuur. Ik maak me grote zorgen omdat het bestuur weigert te leren van fouten uit het verleden.
28-09-2009 07:21 door
schandalig wat een vertoning, de wissels snap ik gewoon niet, worm eruit , potje erin, dat kan maar dan wel in de spits, waarom altijd lang wachten met wissels, kabir moet eruit, gewoon met twee spitsen voetballen
28-09-2009 08:12 door
Ik kan me ook bijna geen slechtere wedstrijd herinneren als gisteren....NEC in deze vorm wordt zelfs door amateurclubs opgerold. Niet omdat we nu verloren hebben want roep het al weken, we missen zeker voorin gewoon scoringsvermogen. Alleen Vlemminx is gevaarlijk, El kabir kun je 100x laten schieten maar dat gaan echt nooit wat worden. Is altijd even enthousisast maar die jongen is gewoon niet klaar voor eredivisie en is gewoon armoede in de spits. Net als onze Zweed.....die kon naar elke club maar ik weet niet als wat dan want als voetballer zal het niet geweest zijn. 2 punten voor op de nummer voor na laatst..... ik hoop dat dit een "foutje"was anders voorzie ik een zeer moeilijk seizoen, zeker als we het moeten blijven doen met El Kabir en onze Zweed voorin.
28-09-2009 08:56 door
als we gewoon met de linies korter op elkaar hadden gepeeld zoals tegen az,was het in ieder geval geen wanvertoning geweest,het is nu wel duidelijk als je met anderhalve verdedigende middenvelders speelt,je aan erton als de man achter de spits ongeloofelijk in de problemen komt,de man kan met bal aan de voet en met de nodige ruimte een ster zijn,maar in verdedigend opzicht is het waardeloos,daarom hadden voor de wedstrijd van gisteren met worm op 10 moeten spelen en met erton op de vleugel.
als je toch met erton op de 10 positie speelt,speel dan met 3 middenvelders in z n rug dan zal het niet desastreus uitpakken.
en ik ben bang,dat van eijden op het ogenblik nog wel wat tekort komt aan ervaring en stootkracht,het zelfvertrouwen zal ook wel niet bijster hoog bij hem zijn,ik denk toch maar even voor de verandering pothuizen op zijn positie laten voetballen en van eijden even tot bezinning laten komen een paar wedstrijden en dat hij op de trainingen weer herstelt.
28-09-2009 10:08 door
HAHA zie nog even bij het terug lezen de titel "NEC wil tegen Heracles de AANHANG vermaken" nou dat is geweldig gelukt!
Zo zie je maar dat eigenlijk alle uitspraken in de voetballerij die voor een wedstrijd gedaan worden geen enkele betekenis heeft.
28-09-2009 11:01 door
SCHANDE. Haal je Worm eruit en dan zet je kivuvu rechtsbuiten???? Waar is de logica? Had dan erton en Worm van positie laten ruilen en had het dan nog even aangekeken. Ik zeg niet dat worm een basisspeler is maar hij kan wel meer zijn ei kwijt op de 10 positie.

En dan die 2 tegendoelpunten, bij de 1ste goal staat die everton vrij en kan zo inkoppen. Bij dat 2de doelpunt komt er een middenvelder door van heracles, zomer heeft de spits en die van der eijden doet helemaal niks, hij stapt niet in om de middenvelder op te vangen. Zomer besluit dan dat hij hem opvangt, de spits komt daardoor vrij, die van der eijden doet nog STEEDS NIKS en het is 0-2.

Alle respect voor Davids, hij werkt keihard, maar ik vind Davids op zijn best als we de bal niet hebben. Als we nu op het punt zijn beland dat hij 1 van de betere is als we de bal juist WEL hebben, tja dan klopt er iets niet.

En dan die lange ballen naar voren. Die moeten dan door gekopt worden maar naar wie? Moet pothuizen daar achteraan gaan? Het is toch erg dat we pothuizen voorin moeten zetten. Strijd leveren doet hij altijd maar als club zijnde moet je gewoon een spits op de bank hebben zitten. Maar nee, we gaan ze lekker verhuren (tsibamba) of verkopen (beuk).
28-09-2009 11:33 door
Sorry hoor maar mensen die roepen dat dit allemaal Aalbers zijn schuld is zijn ook een beetje hypocriet. Wat kan Aalbers aan de blessures doen? Wat kan Aalbers eraan doen dat er weinig geld is? Inderdaad... Niets!

En straks heeft hij het wel compleet fout gedaan als hij geld uitgeeft dat er niet is. Krijgt hij weer 10000 supporters over zich heen omdat de licentie wordt ingetrokken. Weg profvoetbal.
28-09-2009 11:39 door
Wat een slappe hap zeg !

Ik hoop dat Sibum en lassse snel terug keren !

Als klap op de vuurpijl zie ik het interview (ik kon niet naar het stadion vanwege griep)van el ak, wat een eigendunk heeft die zeg, gauw de schuld afleggen op de medespeler
die eerder had moeten scoren, daarna nog heel nogelant regeageren over de gemiste strafschop.

En inderdaad neem je strafschoppen maar 'gewoontjes' weer hoor, net zoals die klooooote hoekschoppen/voorzetten die om onbegrijpelijke reden keer op keer mag nemen Gapen

Terwijl ik voor dat interview nog had van 'jammer, het past wel in deze wedstrijd en je speelde ook niet best (één goal op jouw aan te rekenen).. en een pingel kun je dan missen tijdens zo'n K wedstrijd.

Daarna Jan van Halst in de studio; 'De spelers 2 dagen rust geven om de hoofden leeg te maken'.

Ik zie toch liever 7 dagen straftraining na zo'n wanvertoning en ook nog eens om 7.00u in de ochtend beginnen, eens kijken of ze niet scherp de volgende de wedstrijd in willen gaan.

Verder ben ik bang dat geen enkele spits met potentie hier meer komt voetballen, het lijkt me dat je niet beter van wordt met de hopeloze aanvoer hier, daar was niedzielan ook de dupe van destijds.

Wil je niet om degradatie voetballen zal er toch een kwaliteitsinjectie moeten komen, zoals: worm, kabier, kivuvu, wellenberg,van eijden. Al doen ze hun stinkende best maar komen gewoon kwaliteit te kort voor
dit niveau, Erton komt na deze wedstrijd ook in de buurt van dit rijtje :(




28-09-2009 11:51 door
Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd!!!
Ik vind het wel apart dat Worm hier altijd door iedereen beschermd wordt omdat hij uit Nijmegen komt, sorry hoor maar die kerel heeft 20 keer balverlies geleden van de 21 ballen die hij ontvangen heeft.
Woensdag maar weer eens de mouwen opstropen en in ieder geval strijdlust tonen! (zoals de Davids en Vlem) Frusty
28-09-2009 12:38 door
Wat zijn we heerlijk negatief weer. Vorige week waren we superpositief en iedereen speelde goed. Nu verliezen we (oké op een schandalige manier met zeer slecht voetbal) maar om dan meteen alle 11 af te kraken. Het zijn dezelfde elf als tegen AZ. Het is dus duidelijk dat men de wedstrijd verkeerd is ingestapt.
Oké, dat is dan zwaar KL, maar om nu meteen negatief te doen gaat mij te ver. Alle spelers waren na de wedstrijd in de Eendracht en hebben ook aangegeven dat ze met het verkeerde been het veld zijn opgegaan. Oké, tranen drogen en woensdag laten zien dat ze het wel kunnen.
Laten wij ons woensdag goed horen zodat de spelers weten dan we achter ze staan! Praise Sjaal
28-09-2009 12:42 door
zeer teleurgesteld gister,laatste keer dat we zo slecht speelde was zwolle thuis voor de beker.en we weten allemaal wat er daarna gebeurde,laten we hopen dat dit een incident is.Sjaal Sjaal Sjaal
28-09-2009 13:59 door
De voorzitter van Heracles had zelfs een dubbele winst premie beloofd aan de spelers als ze van NEC zouden winnen!!! Verbeek heeft dit echter terug gedraaid omdat de spelers van hun zelf al genoeg gemotiveerd moeten zijn om van NEC te winnen.......pffff hebben ze iets tegen ons of zo?? En gelukkig hebben ze afgezien van de dubbele winstpremie anders was in de vorm de wij hadden misschien wel 0-8 geworden.
28-09-2009 14:11 door
zeer slecht weet niet wat die kivuvu deeh by de 2e gaol magoed.
el kabir slaappillen genomen.
erton zeer slap.
van die lange ballen wordt ik ook scheidziek.!
The finger The finger The finger
28-09-2009 14:27 door
opstelling tegen utrecht --babos in de goal,wellenberg rechtsback,pothuizen en zomer centraal achterin,el ak linksback+dichter op de man verdedigen a.u.b.--radomski punt na achteren voor de verdediging,davids links op het middenveld,kivuvu rechts op het middenveld,worm achter de spits,vlemie en erton het spitsenduo--

ik denk dat we zo,mits de juiste instelling,tegen utrecht kans maken om de drie punten in nijmegen te houden en de wedstrijd van gister snel doen vergeten als een incident.

2-0 voor nec.
28-09-2009 14:46 door
weet iemand hoeveel bussen er nr willem II-uit gaan?

I
28-09-2009 15:01 door
Jongens laten we nou niet te negatief gaan worden iedereen kan eens een keer slecht voetballen een slechte penaltie schieten,duels afleggen,kopduels missen,korners slecht nemen,geen verdediger passeren,je man laten lopen,balen van je wissel,publiek dat negatief begint te worden.....jongens we zijn maar gewoon NEC uit Nijmegen en niet een of andere club met een begroting die vele malen hoger ligt.Kom op as Woensdag lukken deze dingen weer wel en staat iedereen weer op de banken,en laten we dan achten onze trots gaan staan.
28-09-2009 16:05 door
slechtste wedstrijd uit heel mijn nec historie, bahbah het was echt walchelijk slecht, ik vond trouwens vleminckx de beste man
28-09-2009 16:42 door
Wellenberg hoeft voor mij niet meer. Doe maar Burgzorg.
Wat voegt Wellenberg nou toe? Pakt allejezus veel gele kaarten en is nu niet bepaald een zekerheidje achterin.
Burgzorg is misschien iets minder qua niveau, maar loopt zich wel het schompes om er iets van te maken in elk geval.
28-09-2009 17:57 door
niet negatief ? daarvoor zijn wij toch ieder heeft zijn mening ze kunnen indd een mindere dag hebben
zeg niet dat het wat met motivatie te maken heeft ofzo maarja el kabir speelde wel erg slecht..
hij deed zijn verdedigende taken gewoon niet waardoor er soms wel gaten vielen op die kant
nu maar hopen dat het woensdag veel beter gaat want we gaan gewoon niet verliezen van utrecht
28-09-2009 17:57 door
Koopt NEC een spits, maar laat het na om er spelers bij te kopen die voor de aanvoer kunnen zorgen.
Je koopt toch ook geen peperdure aanhangwagen als je geen trekhaak op je auto hebt???
Vleminckx is voor mij zeer welkom, maar op deze manier, als je niet meer dan 1,8 mln te besteden hebt, had je hier beter andere spelerS voor kunnen halen!
28-09-2009 18:52 door
Wat een onzin dat die goal van Vleminkcx niet telde, het is toch gewoon slim wat hij deed? Echt balenFrusty Hopelijk valt er woensdag iets te juichen in het stadion want dit was helemaal niks.
Lodeweges moet Fejzulahu trouwens helemaal niet op nummer 10 zetten want dat is gewoon een rechtsbuiten. Ik snap wel dat hij niks anders heeft maar iedereen wil toch van hem genieten al rechtsbuiten en niet als aanvallende middenvelder. Ze moeten echt het publiek meer gaan vermaken anders kopen mensen echt geen kaartjes meer.
28-09-2009 19:35 door
@ Robbert jij vind de kritiek op Aalbers onterecht en vraagt je af wat Aalbers kan doen aan al die blessures en dat er geen geld is. Nou Robbert natuurlijk kan Aalbers niks doen aan al die blessures . Hij is er echter wel verantwoordelijk voor dat er voldoende eredivisie waardige spelers in de selectie zitten om eventuele blessures op te vangen. Hij is verder zo stom geweest een speler van 1.8 miljoen te kopen zonder een speler te halen die hem van de flanken kan bedienen. Dan had je beter Beukie kunnen houden en 2 goede buitenspelers kunnen halen. Vlem is een goede speler maar gaat pas renderen bij goede voorzetten en die spelers die dat kunnen zijn niet geblesseerd Robbert nee die hebben we gewoonweg niet.

Daarnaast heeft Aalbers ook de fout gemaakt om spelers voor een appel en een ei te verkopen mede door veel te lage clausule's in de contracten op te laten nemen. Hij geeft zijn fouten toe wat op zich netje is en zegt er van geleerd te hebben wat goed is maar helaas maakt hij nu weer nieuwe beginners fouten.

Juist Robbert als je geen geld hebt moet je spelers niet gaan verhuren of voor weinig geld(Beukie) verkopen. Nee Aalbers kan niks doen aan een een opstelling waar spelers op de verkeerde plaats staan en hij kan ook niks doen aan een slechte mentaliteit maar hij kan er wel wat aan doen dat we slechts 9 eredivisiewaardige spelers in onze selectie hebben en spelers missen met een goede voorzet en die Vlem kunnen bedienen.

De spelers en Dwight hebben afgelopen zondag keihard gefaald maar Aalbers faalt al jaren en leert van fouten , geeft die ook toe maar maakt dan opnieuw weer grote fouten. Met zo'n t.d. kun je niet groeien tot een stabiele!! middenmotor.
28-09-2009 22:27 door
en WTF met die lange ballen? gaan we tegen utrecht wel gewoon voetballen??Let op The finger





"NEC ooit 400 toeschouwers in de Goffert had voor een competitiewedstrijd?"
Top  |  Home  |  Contact  |  Copyright  |  NEC Nijmegen