Welkom op De Trouwe Honden | Inloggen | Registreren Online | Gebruikers: 0 | Gasten: 182
De Stelling: Boekhoorn
din. 27 oktober 2009 

NEC’ers houden van een goede discussie. Niet alleen het geroezemoes op de tribune, wanneer het op het veld even niet interessant is, duidt daar op, maar ook de honderden, duizenden reacties in fora en onder berichten op websites wijzen in die richting. Probleem is wel vaak dat de discussie alle kanten op gaat. Daarom hebben wij het plan opgevat zo nu en dan een stelling te poneren waarop kan worden gereageerd! Deze keer is dat:

"Nu NEC geen geld heeft, de resultaten slecht zijn en de trainer vertrokken is is het een mooi moment om Boekhoorn het roer over te laten nemen. Met zijn financiële middelen brengt hij NEC naar de subtop."


 
 Uw reactie:

U moet inloggen om een reactie te plaatsen.

 Reacties op dit bericht:

27-10-2009 16:23 door
Wat maakt Boekhoorn anders dan $ch€ringa of K#rel A#lb€r$? Ik ben bang voor een zeepbel-ontwikkeling. Stel je voor: Marcel staat op en kwakt zijn miljoenen er tegen aan. 1) gaat dat werken? Alleen geld is geen garantie. Er moet eerst een goede organisatie staan (scouts, staf en niet te vergeten een trainer). 2) op een gegeven moment gaat Boekhoorn weer weg (failliessement of zo), dan valt NEC in een enorm gat.
Boekhoorn moet volgend jaar shirtsponsor worden, en nu niet als een rare makelaar allerlei spelers opkopen.
27-10-2009 16:24 door
HELEMAAL MEE EENS ...EERDER ZAL HET HIER NOOIT NIETS WORDENPraise
27-10-2009 16:25 door
BOEKHOORN FOR PRESIDENT...
27-10-2009 16:26 door
Een spelertje erbij is leuk maar niet alle macht in de handen leggen van een persoon. Geld maakt een club kapot maar je hebt het nu eenmaal ook nodig, dat is logisch. Anders krijg je straks ook van die tafarelen zoals in Alkmaar, waar mensen Scheringa pijpen omdat hij zoveel geld heeft. De clubliefde zal dan verloren gaan.
27-10-2009 16:28 door
Ben het overigens niet eens met Toetenman....als shirtsponsor ? hij is gewoon investeerder nu hij moet aan het roer staan en laat hij de mensen maar aanstellen... met een mooi en gezond plan trek je ook spelers als dembele en weet ik veel over de streep... boekhoorn is een machtig man vergis je niet... wij moeten hem op handen dragen, hij kan NEC echt op de kaart zetten.
27-10-2009 16:43 door
Een voetbalclub is een bedrijf, zo ook N.E.C. Clubliefde zoals die er vroeger was bestaat bijna niet meer. De lempkes doen het toch ook al jaren goed? Echter de club is volgens mij geen eigendom van ene Frits Philips (die leeft geloof ik niet meer maar goed......). Als de basis goed is, en iemand wil daar met centjes in. Waarom niet? Als dat dan ook nog iemand is die om de club geeft (en niet de één of andere sjeik, of Rus met veel knaken) dan kan dat prima gaan. Als het echter gaat om het snel kopen en verkopen van spelers dan werkt dat niet. Niet dat ik de illusie heb dat je echt goede spelers hier (Nijmegen of Nederland) kunt houden. De achterliggende gedachte moet altijd in het belang van de club zijn en niet slechts de knip van de investeerder(s). Enfin, we sappelen al jaren. Misschien moeten 'we' het maar eens proberen.
27-10-2009 16:46 door
vind niet dat 1 persoon nec moet overnemen,zou wel mooi zijn als hij wat spelers wilt financieren
maar ik denk dat er eerst wat mensen weg moeten die teveel invloed hebben op dit moment,
anders had boekhoorn wel meer gefinancierd.denk dat de club altijd groter blijft dan 1 persoon
hoeveel geld deze er ook insteekt.hoop wel dat boekhoorn geld in nec blijft steken,maar hoop vooral
dat alles op bestuursnivo nu eens op orde komt en bepaalde mensen gaan inzien dat de club
belangrijker is dan zijzelf,dan komt het wel weer goed met nec endan blijft boekhoorn ook geld
in nec steken daar ben ik van overtuigd Sjaal
27-10-2009 17:16 door
we praten niet zomaar over een persoon twillemsen, we praten over een persoon met hart voor de club en over een persoon met VEEL geld Mr. Green
27-10-2009 17:30 door
mee eens beter nu dan gister Mr. Green
27-10-2009 17:41 door
ik denk dat hij liever zijn geld in feyenoord steekt om kampioen te maken.Frusty The finger
27-10-2009 17:49 door
B O E K H O O R N F O R P R E S I D E N T


N O W O R N E V E R

Let op
27-10-2009 18:11 door
Als Boekhoorn de club wil opbouwen als een bedrijf voor wat betreft financieen en ontwikkeling dan ben ik voor. Hij hoeft van mij niet miljoenen mee te nemen. NEC heeft aan zijn kennis al heel veel.
27-10-2009 18:14 door
EENSSSSSSSSSSSSSSSSSS
27-10-2009 18:24 door
Kom maar op Boekhoorn....! En ga aub geen vergelijkingen maken met K aalbers, want die kan nog niet in z'n schaduw staan....en heeft nog geen 1% vh vermogen van Marcel !Sjaal
27-10-2009 18:46 door
Boekhoorn for President!
Forza eNieSee!Let op
27-10-2009 19:00 door
Waar gaat dit over? Pas als Boekhoorn publiekelijk aangeeft hier iets voor te voelen is deze discussie zinvol. Dit is al jarenlang hetzelfde gezever. Iedere week lees ik weer een stukje van iemand die Boekhoorn heeft horen praten over bla bla en bla bla. Het gaat zonder bewijs van het tegendeel wat mij betreft echt HELEMAAL NERGENS over!
Uiteraard zou het mooi zijn als er dingen mogelijk gemaakt worden die nu niet kunnen, laat daar geen twijfel over bestaan. Met deze grijze muizen zal het in ieder gaval nimmer wat worden. Aalbers, Swart etc.... pfffffffffffff. Om over de selectie maar te zwijgen.
27-10-2009 19:14 door
Alles ten goede van NEC. Het mooiste zou zijn als een vermogend persoon als Boekhoorn het ooit bij ons cluppie voor het zeggen krijgt. Immers hij heeft hart voor de club en de financien om e.e.a. voor elkaar te krijgen. Belangrijker nog vind ik het dat een persoon als Boekhoorn NEC nooit zal laten vallen. Ik denk dat hij dat al wel bewezen heeft.
Daarnaast vind ik het ook prima als een of andere Sjeik of desnoods Dagobert Duck het voor het zeggen krijgt. Hij die betaalt heeft het voor het zeggen. Is toch geweldig als je kijkt naar een club als Chelsea. Zou een mooie droom zijn.
Nu zal er ongetwijfeld iemand beginnen over clubliefde. Maar die is er alleen bij de supporters als ons waarvan sommige vermogend zijn (Boekhoorn).
27-10-2009 19:54 door
Ik word zo moe van deze stelling... Laat hem nu eerst maar eens de daad bij het woord voegen...
Hij zei dat hij een aantal spelers van AZ wil halen... Daarna zien we wel weer verder! Die kerel wordt op handen gedragen door iedereen terwijl hij nog niet veel anders is dan andere investeerders!
Confused
27-10-2009 20:08 door
Graag, maar dan inderdaad wel bouwen aan een goede fundering, zodat NEC niet afhankelijk is van een persoon. Met geld kunnen goede spelers worden gehaald op de korter termijn, maar daarnaast heb je natuurlijk veel meer aan een bouwen van een goede organisatie, zoals Twente bijvoorbeeld heeft neergezet. Ook dat is mogelijk met de komst van Boekhoorn, maar als ik bijv. quotes lees dat Boekhoorn de AZ-aanval wil kopen, even los van het feit in hoeverre het waar is, dan hoop ik wel dat men beseft dat dergelijk acties alleen werken op de korter termijn.
Voor de toekomst zou het natuurlijk fantastisch zijn als er uiteindelijk een club staat, die in staat is zelf de broek hoog te houden, waar elke week minimaal 20.000 toeschouwers zitten en die er in slagen jeugd door te laten stromen en af en toe een goede, verrassende aankoop te doen.
27-10-2009 20:09 door
ja laat hem het roer maar overnemen. Altijd dat gepruttel rond de 10e plaats en nu is het helemaal om over te huilen. Wat een niveau zeg.Klappen
27-10-2009 20:13 door
Oneens. Mensen als Scheringa maken het voetbal kapot. Eén van de redenen waarom ik zo'n godsgruwelijke hekel aan AZ heb is vanwege het feit dat daar jarenlang zo'n rijke kerel aan het roer stond. Het laatste wat ik wil is dat NEC zich daar aan waagt. Boekhoorn mag investeren, liefst in de vorm van een sponsorcontract waarbij NEC dus geen schulden maakt, anders met veel beleid en zonder risico. Injecties van investeerders zijn niet per definitie goed voor de club, zeker niet op de lange termijn.

Ik sta liever op eigen kracht in de middenmoot dan dat we onze weg naar boven laten "kopen" door een rijke eigenaar.
27-10-2009 20:23 door
Eens,iemand kopen om Vleminckx te helpen en een strenge trainer die 2x per dag traint dan winnen we heel veel (hoop dat Marcel Lens koopt)Big grin
27-10-2009 20:32 door
Ik denk dat het zeker tijd wordt voor verandering.
Boekhoorn is een man die een NEC-hart heeft en ook nog eens van alles goud weet te maken.
Tuurlijk kun je geen kampioenschap kopen maar Boekhoorn zal echt wel een plan hebben die goed uit zal pakken.
Maar zolang van. Delft nog steeds de touwtjes in handen heeft wordt het niks met Boekhoorn.
Wisten jullie trouwens dat Cees Lok weg is gegaan om van Delft??? van Delft kwam zijn eerdere afspraken niet na en dat strookte niet met Lok.
Dus wordt het tijd dat van Delft eerst opzout en dan wordt het pas interessant voor de heer Boekhoorn.
Lok is ook 1 van de gegadigde om trainer te worden net zoals Anton Jansen
27-10-2009 20:52 door
Mag ik alle betweters op deze site eraan herinneren dat twee jaar geleden, onder de nu zo geprezen trainer Mario Been, NEC er beroerder voor stond dan nu. Het kan verkeren, is toen gebleken.
Leuk dat de redactie van Trouwe Honden wat onderbuikgevoelens van immer emotionele, opportunistische supporters wil oproepen in deze rumoerige periode, maar de vraag is in de praktijk al zo vaak beantwoord, dat het stellen ervan niet meer serieus kan worden genomen.
Op den duur is een almachtige financier het einde van een club. In het begin misschien aardig, maar wat ervan komt: onze vrienden in Arnhem weten er alles van. In Alkmaar zullen ze het binnenkort ook erkennen en in ons omringende landen hebben zich ook genoeg voorbeelden voorgedaan.
Gaarne in het vervolg wat stellingen die een serieuze discussie oproepen. Wat dacht de redactie van de vraag: wie moet de nieuwe trainer worden? Of, misschien nog beter: waarom is de trainer opgestapt? Heeft dat met personen in de spelersgroep te maken?
27-10-2009 21:01 door
Heren zolang Hr Boekhoorn zelf niks bekent maakt via wat voor een media dan ook is dit allemaal gebakken lucht iemand roept iets en de rest volgt van zelf ....weet je hoe ze dit noemen kuddendieren gedrag.Die spelers die genoemd worden die Hr Boekhoorn wilt kopen zijn niet voor NEC maar voor Feijenoord,daar staat echt iets te gebeuren.
27-10-2009 21:04 door
Boekhoorn de Scheringa voor NEC. Joepie???? The finger
27-10-2009 21:14 door
Doen en wel NU! Laat hem met zijn cluppie aan mensen het roer overnemen van Aalbers met zijn ondeskundige bende.
27-10-2009 21:23 door
hey tittie boekhoorn koopt niet voor feyenoord snap je dat dan nog nietFrusty
27-10-2009 21:30 door
Voor wie koopt hij dan niet voor nec.
27-10-2009 21:42 door
@ nijmeegspolleke... boekhoorn miljoenen meenemen ?... volgens mij heeft hij er vele miljoenen in zitten al dus het gaat hem ook om NEC maar natuurlijk eens een speler verkopen met goede winst is voor beide partijen toch goed of ben ik nou gek...

overigens gaat het gerucht dat men Co Adriaanse gaat polsen om trainer te worden.
laten we hopen dat ze met een echte trainer op de proppen komen, daar hebben we wel behoefte aanSjaal
27-10-2009 21:44 door
Ik ben er niet voor om
27-10-2009 21:47 door
Ik ben er niet voor om 1 man zo belangrijk te maken voor een club...... Volgens mij is boekhoorn wel de enige die NEC nodig heeft om een enige rol van betekenis te kunnen spelen in het betaaldvoetbal. Ik denk echter dat Boekhoorn helemaal niet extra wilt investeren in NEC. Die kansen heeft hij al 100x gehad en nooit aangegrepen. Boekhoorn brengt genoeg van zijn geld naar onze club en ik denk niet dat hij nu nog eens extra geld gaat uitgeven.
27-10-2009 21:47 door
@ tittie... wat nou feuyenoord man, hij (boekhoorn heeft allang duidelijk gemaakt dat hij alleen NEc helpt en geen enkele andere club dus ik weet niet waar je het vandaan hebt maar het is nonsens om dit te roepen ... boekhoorn gaat spelers van AZ proberen te kopen...niet vor NEc overigens maar om eraan te verdienen en dat te laten terugstromen naar NEC...hooguit Lens zou hij voor NEC halen, maar je weet het nooit met geld kun je heel veel voor elkaar krijgen ...we wachten maar weer af... maar voor mij kan M.B niet snel genoeg instappen en er bepaalde mensen uit gooit... om te beginnen met Hans van Delft...
27-10-2009 21:49 door
Als hij dat zou willen: Ik ben helemaal voor!
27-10-2009 21:50 door
Dit bedoel ik nou met kudde dieren gedrag..kleine kinderen maak je blij met een lollie en de meeste NEC supporters met een dooie mus.Klappen Klappen Let op Let op Let op
27-10-2009 21:51 door
Nijmegenaren wakker worden, en roepen om het vertrek van Hans van Delft, dan is de kans heel heel groot dat boekhoorn erin stapt...maar zoals iedereen wel weet zijn die twee geen vrienden, puur om het feit dat van Delft Boekhoorn zijn succes niet gunt...laten we ons daar maar druk over maken dat is een veel ernstigere kwestie , zolang die dikke leugenaar rondspookt in de Goffert zal Boekhoorn nooit de club kunnen overnemen.
27-10-2009 21:52 door
Ik zie dat er weet veel manke vergelijkingen worden gemaakt. Boekhoorn heeft z'n geld niet in 1 imperium zitten, dus dat failliet gaan zal niet zo snel gebeuren.

En het verschil met veel andere investeerders is dat Boekhoorn een echte N.E.C'er is vanaf jong af aan. Groot verschil met de millionairtjes die het voetbal een leuk speeltje vinden en verder eigenlijk geen band hebben met de club.

27-10-2009 21:56 door
Kan ik me in vinden ...Mack !
27-10-2009 22:01 door
Ja tittie ...we snappen nu je stelling wel hoor ...maar dat het gaat gebeuren staat als een paal boven water en dan zal ook jij op de banken staan als men het goed doet ...of wil jij soms op deze weg verder gaan..en afstevenen op de jupiler leage want dat gaat ervan komen als men doorgaat met dit grote wanbeleid wat jaar in jaar uit word gevoerd.
en kuddedieren zijn degenen die nu roepen dat het gebakken lucht is maar als het uitkomt wel vooraan staan en dan gaan roepen dat ze het hebben gezegt dat het ging gebeuren.
27-10-2009 22:20 door
Op de banken staan doe ik al lang niet meer ja om de warmte van de kachel te voelen.Je gelooft toch niet dat dit echt gaat gebeuren,en ja nartuurlijk hoop ik dat het weer goed komt met mijn cluppie.Heb jaren en jaren vooraan gestaan ook toen jij nog niet wist dat nec bestond dus hou daar maar over op.Verder zeg ik dit niet om mensen te kwetsen maar om gewoonweg de waarheid onder ogen te komen,hoe kan er nu geroepen worden dat M Boekhoorn moet komen als hij wilt stapt hij morgen in,en als hij dat doet zal er nog veel moeten gebeuren.Iedereen roept maar over Boekhoorn maar wat te denken van Jacky Bongers ook niet misselijk doet ook erg veel voor de club dus beter een paar investeerders dan een grote kijk naar DSB.
27-10-2009 23:26 door
Dit is voor mij een van de dieptepunten van DTH. Inplaats van stellingen te baseren op feitelijke spelende dingen, is er nu sprake van een vorm van stemmingmakkerij waarvan nec en de heer Boekhoorn helemaal niet gediend zijn. hoe denk je dat deze grote investeerder, die zelf heeft aangegeven dat hij er niet van houd om in de spotlights te opereren, dit toenemend gespeculeer ervaard. Een leek in de pshychologie kan nog zien dat dit een averechts effect opleverd. Jammer dat DTH daar dan een steentje aan bij gedragen heeft. Stelling: DTH moet zich bezighouden met inhouderlijke en fijterlijke discussies, niet met fictionele waanbeelden.
27-10-2009 23:27 door
pardon voor de spelling btw
28-10-2009 03:06 door
ik zou van meneer boekhoorn wel ees een reactie willen :)
28-10-2009 07:36 door
Ik zie Boekhoorn er liever vandaag dan morgen instappen. MITS hij het voortbestaan van de club garandeert.
28-10-2009 10:09 door
Het zou perfect zijn als iemand met een dergelijke visie een belang zou neemen in de club. Buiten dat het iemand is met een hart voor de club, beschikt hij over een zakenlijk interlect dat elk bedrijf (club) goed kan gebruiken. Zijn netwerk moet haast wel giga groot zijn,kortom een man die deuren kan openen !! Al deze eigenschappen vind ik nog belangrijker als een groote zak met geld !!!!! Natuurlijk zal een wel doordachte financieele injectie ook nodig zijn. Maar daarvoor acht ik de heer Boekhoorn capabel genoeg !!! groeten RH.
28-10-2009 11:08 door Bleum
Ik zie liever dat de club met gezond financieel beleid klimt naar de (sub)top met Boekhoorn als investeerder, dan dat we met het geld van 1 rijke man maar even succes gaan kopen. Ook bij Twente hebben ze een Munsterman, maar die zijn door langzaam stappen te maken steeds verder gegroeid. Bij AZ is er wel een beeld van nep en fake succes, omdat daar AZ wordt gezien als het speeltje van Dirk. Dus ik zie liever een onafhankelijker bestuur en Boekhoorn die daarnaast meehelpt met investeringen, dan dat Boekhoorn het zaakje overneemt. Als boekhoorn voorzitter/eigenaar gaat worden van NEC wordt NEC het tweede AZ genoemd en Boekhoorn krijgt dezelfde reputatie als Scheringa, alleen dan met meer geld.
28-10-2009 11:12 door
Ik denk dat alles valt of staat met de uitbereidingsmogelijkheden van het stadion De Goffert. Dan pas wordt het een interessant verhaal. Wat heb je aan een subtopclub in een te klein stadion, dan kan je het niet ten gelde maken door andere sponsoren binnen te halen die mee willen liften op het succes. Dat heeft AZ niet goed genoeg gedaan, want tijdens hun grootste succesen speelden ze nog in het kleine Alkmaarderhout.

Verder moet het 'oud zeer' tussen de verschillende belanghebbende verdwijnen. Belanghebbenden zoals (oud-)bestuursleden, sponsoren, gemeente en supporters ea. Dan kunnen alle neuzen dezelfde kant op en kunnen we alle mensen behouden! Waarom mensen beschadigen door ze weg te sturen? Terwijl ze behouden kunnen blijven voor de club en nog waardevol kunnen zijn.

En tenslotte of er één investeerder de macht in handen mag krijgen: JA.
Dan maar 4 jaar kampioen en championsleague successen, daarna.... onbekend?
Dan hebben we die feestjes in ieder geval al mooi gehad en wellicht is er in de toekomst voor ons wel een mooier scenario weggelegd dan AZ en Vitesse.
28-10-2009 12:00 door
Prima stelling.
NEC is een bedrijf zoals alle andere bedrijven, met wergevers en werknemers.
Winst maken is de enige doelstelling die telt. Met die winst investeren en dus groter worden hoort daarbij.
Als de Boekhoorn de zaak wil overnemen dan is dat zijn eigen afweging,
Zeer belangrijk is het feit dat hij een echte Nimwegenaar is en groot fan van de club.
Hij zal alles proberen om NEC naar de top van het betaalde voetbal in Nederland te brengen en dat is een hele goede zaak voor Nijmegen.
Andere opties zijn niet denkbaar, zonder deze grote kans zakken we langzaam terug naar de grauwe middelmaat en zakt het aantal toeschouwers schat ik op 7000 per wedstrijd, met gevolg dat we over een paar jaar weer uitwedstijden gaan bezoeken bij Veendam en Omniworld.



28-10-2009 17:04 door
Boekhoorn lijkt mij een goede vent die n.e.c groter maakt hij heeft goede plannen
en volgens mij zit hij soms ons elke wedstrijd in de goffert dus ALLES OF NIKS!!!BOEKHOORN FOR PRESIDENT...
28-10-2009 19:14 door
Boekhoorn,van harte welkom bij ons NEC!!! Liever gister dan vandaag. Want hij is,net als de meeste hier, een groot NEC-fan. Hoe het dan allemaal in te vullen, ik denk dat hij daar al een heel plan voor klaar heeft liggen!!!!!!Sjaal Sjaal
29-10-2009 10:31 door
Nou ja..mijn berichtje weggehaald...maar op de VI-site staat nieuws over Boekhoorn!
29-10-2009 15:41 door
We hebben als profclub NEC veel nodig om mee te blijven doen.
We redden het net, maar door de langdurige blessures van bepaalde spelers, valt op dat de reserves het niveau van de eredivisie niet aan kunnen. De stand op de ranglijst van jong NEC verraadt veel....

Om niet te eindigen als RKC, zal het budget van 12,5 miljoen omhoog moeten en flink ook.
Ik ben niet voor vreemd geld van een vreemde snuiter die morgen weer een ander plan heeft met zijn geld, maar met dhr Boekhoorn is toch een andere situatie.
Ik heb het gevoel dat hij de club nooit zal laten verzuipen en met hem op een sleutelpositie zie ik de toekomst met een brede lach tegemoet.
30-10-2009 12:28 door
Boekhoorn is de redding voor onze zwalkende club met aan de leding een stelletje amateurs!





"NEC ooit 400 toeschouwers in de Goffert had voor een competitiewedstrijd?"
Top  |  Home  |  Contact  |  Copyright  |  NEC Nijmegen